torsdag 23 december 2010

Trött

Jag är trött. Sitter i soffan. Kollar på något värdelöst tv-program, nån advokatserie från 90 talet eller nått. Ally McBeal fast sämre.
Jag får inte sova än, jag kommer må skit när jag vaknar då. Har packat klart, mer eller mindre iaf. Lite pincett o sånt som ska ner bara. Mediciner, pengar, pass, linser. Resten kan jag leva utan.
Kan inte riktigt glädjas faktiskt, men det kanske kommer.
Jag önskar jag kunde ha min halvtid nu så jag kunde släppa allt. Efter idag känner jag att jag inte vill kämpa i uppförsbacke hela tiden.

Jaja, livet är en gåta.
Mina nya nagellack. Målade det röda, inte så nöjd faktiskt. Känns inte som att det går ihop med min hudton riktigt. Jag är ju ganska mörk i huden, har lite gyllene ton nästan så det känns för varmt helt enkelt.
Anyway, målar över med svart nån dag. Det är ju trots allt jul, så man kan ju vara lite rolig kanske.

Okej. Halv tre. 2 timmar kvar. Tro det eller ej, men jag tänker ta en promenad. Ciao!







Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar