måndag 6 december 2010

Sinnesförvirring

Redovisningen på fredagen gick bra. Jag hade inte förberett mig väl o kände mig allmänt sinnesförvirrad. Men vi blev godkända!
Istället för att lyssna på de andras redovisningar tittade jag på denna mans skor! Enorma!




Detta var min outfit för redovisningen. Man kan ju åtminstone försöka göra ett seriöst intryck.




Helgen blev minst sagt annorlunda... Lördagen spenderades med Lina o Annelie!
Jättemysigt verkligen! Roliga bilder ritades och vi jämförde både det ena o det andra!
Morötter, gurka o dip åts:) gott!




Kvällens klädsel.




Helt utslagen kom jag hem till detta... Orka städa. Det ser i princip lika dant ut nu.




Jag är ju lite förvirrad o hade helt glömt av att jonas o hans pappa skulle komma... Så det blev nedmontering av sängen, montering av ny säng, bära lådor, massa fix. Huvudvärk o illamående som aldrig förr... Men jonas köpte med sig mat till mig, tack!
En o annan dammråtta fanns det, men inte så illa som det hade kunnat vara. Min säng är bara 20cm mindre än jonas, men den ser sjukt mycket mindre ut. Lägenheten känns tom nu, möblerna passar inte riktigt o allt ser lite malplacerat ut... Får se hur det kommer sluta... Skall inte köpa nått nytt för jag vet inte hur länge jag bor här.




Jag erbjöd mig att plocka ner hemmabiot när de körde hem o lämnade grejerna, för att sedan komma tillbaka.
Min respekt ökade lite när jag såg vilket hantverk det var där bak! Så sjukt mycket sladdar o grejer. Så nu finns det ny TV här och totalt 2 sladdar, haha! Strömsladd o antennsladd.
Annorlunda.
Kaos är det i alla fall o jag orkar inte riktigt ta tag i det.
Sista veckan på kursen nu o jag har panik o ångest. Ge mig styrka att överleva!




Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar