fredag 17 december 2010

Film o kött

Jag har aldrig varit ett fan av film. Tycker att det finns så mycket mer intressanta saker man kan göra. Som att umgås. Göra saker tillsammans istället.
Men jag kollar säkert på tre filmer i veckan nu! Och en sak slog mig... Film är för ensamma människor. Säkert inte för alla, men för mig. Jag är en sån som pratar när jag kollar på film (läs: irriterar alla andra) eller somnar (irriterar också alla andra eftersom det är så uppenbart att jag är uttråkad). Har kollat på några gamla filmer jag älskar. Den här avslutningsscenen är fantastisk. Hon bara går iväg för att aldrig komma tillbaka.



Det här är varför man inte kan ge mig växter med blommor på. Jag försöker inte döda de, men det bara blir så... Alla gröna växter är väldigt fina dock!



Kolla utsikten! Älskar att titta ut genom fönstret. När jag rökte kunde jag sitta i timmar och bara kolla ut på alla människor. Fick mig att känna mig som att jag var i min egna värld...



Mat! Hungrig!
Har bara legat i sängen hela dagen men pallade mig äntligen ut o handlade.







Sånt sug efter kött! Kött är gött!
En av de tråkigaste sakerna med att bo själv är att äta själv. Jag gjorde tacopaj, i normala fall hade den räckt i en halv vecka så lite som jag äter. Men jag tänker äta upp hela, heeeela, själv. Vi ses på fat-camp efter jul!



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar