måndag 20 december 2010

FIFAN x 2

Svintrött när jag vaknade. Vad är nytt. Bara att pallra sig upp. Första dagen som halsen inte gjorde något ont! Härligt. Då gav min tråkiga hemmahelg utdelning.
Mötet med handledaren gick bra. Skall fixa det sista med min powerpoint nu innan lunch med min mormor! Jag har inte träffat henne på hur länge som helst, innan sommaren måste det ha varit. Eftersom att jag är världens sämsta människa så ringde jag henne två gånger efter att jag fyllde år, men hon svarade inte. Så jag har inte ens tackat henne för min födelsedagspresent. Man är hemsk. Pinsamt.

Idag har jag använt eyelinern som Lina tipsade om. Jag gillar den, inte alls som jag kommer ihåg eyeliner som jag använde när jag var typ... 14 år.

Ledvärk, jag har en överjävlig ledvärk idag. Så går det är man sover 5 timmar om man heter Mia. Mitt knä är inte bra heller. Jag vet att jag inte borde gå på Bodypump, men varför skall man begränsa sig? Jag har ju varit så bra av min medicin på sistone att jag glömde bort att jag hade problem. Men det här är en annan sorts ont. När jag sträcker ut mitt knä så att benet är helt rakt får jag akut jätteont. Vem vet? Det blir nog bra. Jag tänker göra som när jag var yngre när läkarna sa till mig att jag inte fick springa: Jag sprang tills smärtan blev för mycket. Man dör ju inte av det direkt.

Jag känner mig ganska pepp idag. Skall försöka släpa mig iväg till gymmet idag. Tränade bara en gång förra veckan pga min hals.
På torsdag är jag förhoppningsvis (om det inte snöar för mycket och planet blir inställt) på väg till Indien och bort från denna misär och kalla helvete som vi lever i. Man har ju nog med helvete i livet, skall man behöva dras med att flyget blir inställt också när man äntligen efter TRE månader och 12 dagar i Sverige skall komma härifrån igen?

Jag har kommit på att jag har haft ett bra reseår!
4 mars - 5 april var jag i Thailand, Malaysia och Singapore
15 juni - 19 juni Rome, Italien
20 augusti - 10 september Japan

Och nu: 23 december - 9 januari Indien

FIFAN!

Eftersom att jag har fått mitt uppehåll beviljat nu, av min handledare iallafall, även om allt inte är klart med kansliet än, så kommer jag ju att resa igen i februari. FIFAN x2. Men, det är en hel del jag måste klara av innan dess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar