lördag 18 december 2010

Habla con ella

Jag är verkligen inte kulturell när det gäller film. Men nu har jag kollat på habla con ella av almodovar. Mycket intressant film med många intressanta karaktärer.

Ljus. Jag behöver ljus. För att det gör ljuset i rummet varmare och för att jag fryser.
Ibland tänker jag att man skulle ha blivit fotograf. Min engelskalärare i gymnasiet extraknäckte som fotograf för National Geographics. Hade inte det varit fantastiskt?
Få betalt för att åka till fantastiska ställen och ta kort. Jag hade inte velat ta vanliga kort. Jag hade velat ta nyskapande, annorlunda bilder. Men vi har alla olika gåvor.

Jag hade velat öppna ett hostel någonstans. På ett fantastiskt ställe. Där skulle jag hänga fantastisk konst på väggarna. Konstiga motiv, men fantastiska.











Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar