fredag 31 december 2010

Klaga 1 och Klaga 2

Idag vaknade jag - sjuk. FIFAN!
Jag har torrhosta, retar hela tiden, näsan är helt täppt, jag har till och med ont i öronen, men misstänker att det kan vara från flygningen. Jag kan ju inte tryckutjämna. Om jag ändå kunde bli matförgiftad... Det hade suttit fint!
Frukost bestod av detta:



Väldigt gott men man blir ju inte direkt mätt.
Eftermiddagen tillbringades i detta läge:



Chattandes med kompisar, skrev lite mail och sånt.
Det är hela tiden molnigt, men 31 grader, det hade varit döden om det hade varit sol.
Detta är hotell-poolen... Nice! Extra nice är att inga försäljare får komma in vilket innebär att jag blir lämnad i fred! Skönt!



Kvällen spenderades på en bakgata, på en jättebillig restaurang med utsökt mat!
Klaga 1 och Klaga 2 sa så här:
"min drink är för stark", "det är för varmt, jag svettas", "maten är inte medium-stark, den är jättestark", "jag är trött, jag vill sova", "NO, I DONT WANNA BUY ANYTHING, I said NOO!".
Ett litet urval bara.
Klaga 1 och Klaga 2:s klagovisor fortsätter i morgon. De hälsar FY!



Janne åt chicken ginger. Sjukt gott!



Jag åt... Vem vet, jag bad ägaren välja, jag sa boneless chicken, and spicy, no bread please. Gott var det!



Köpte en liten burk till mina små smycken.



Intressant det här med påsarna. Plastpåsar finns ju inte. Men de är ju så fina! Jag är helt kär i de!



Jag köpte örhängen:) (visst ser jag lite sjuk ut? Buuhuuu!)







En liten väska till, den andra är lite stor om man bara går runt på kvällarna utan handduk och sånt i den.



Mamma hittade nya skor.



Janne är trött, svettig, varm, bakfull, och har nikotinabstinens, hans snus är nämligen slut.



Jag lurade Janne att köpa lite armband.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar