torsdag 9 december 2010

Neonrosa

Jag älskar neonrosa. Alla andra hatar det. Men jag tycker det är helt underbart.
Vet inte hur många neonrosa toppar jag har. Eller jo, två.
Det är inte många som gillar det.
Men man syns ju på långt håll! Med brun hy o ljus hår... jag tycker det är väldigt mig helt enkelt.

Har letat i cirka ett år efter ett riktigt lysande rosa nagellack, utan resultat.
Tills nu. Lyckan är total.

Depend, nr 34. Nya favoriten. Utan tvekan.


Tro det eller ej, men jag har redan legat i sängen en halvtimme. Så trött efter bodypumpen.
Det var en ny ledare, som hade ett helt annat program. Vilken skillnad det är när man har kört samma ett par veckor och provar ett annat! Mina axlar dog lite. Mina triceps dog. Men jag höjde på triceps till 5 kg på varje sida. Så nu har jag duschat och tvättat håret, totalt ointressant, jag vet. Naglarna är filade också. Kläderna från Bubbleroom.se har kommit också. Jag kan nog konstatera att de är något stora i stoleken. Jag hade kunnat ta 34/36 vilket är en storlek för lite i vanliga fall. Man kan alltid torktumla...
Mör i kroppen, trött, med rosa nagellack. I sängen.
Kom att tänka på denna låten också, så rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar