måndag 13 december 2010

Fattigare

Idag har varit en konstig dag. Visste vad jag var tvungen att göra. Ville bara inte men visste ju att det handlar om överlevnad. Om jag skall klara något överhuvudtaget.
Fick mycket gjort på jobbet och är på god väg med förberedelser inför halvtidsseminariet.
Gick ned på stan efter jobbet för att beta av lite på min lista.
Hämtade ut ID-kortet. Lina hade rätt. De har gjort mig till ett spöke, helt sjukt ju.
Köpte lite resgrejer, typ flaskor till schampoo etc, deo, våtservett, handkräm. Tråkiga utgifter.



Ännu värre är att jag hämtade ut medicin för 800 kronor. Ny period på högkostnadsskyddet.
Men, för att vara lite positiv: nästa gång blir det halva priset.
Och ska man vara negativ: det hade ju varit bra om man inte hade behövt äta de.

Sitter nu och är ganska irriterad faktiskt. Väntar på att bodypumpen ska börja. Tycker att folk är äckliga! Kan man få gå på stan utan att bli antastad?



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar