torsdag 2 december 2010

Bubbleroom.se

Lina berättade för mig att hon varit inne och beställt lite kläder på Bubbleroom.se.
Tydligen tyckte hon att det var en bra idé att berätta det för mig.

Tänker i mitt stilla sinne: 
Jag skall ju till Indien så det kan ju vara lite kul att ha några strandkläder... Man kan ju köpa det där... men va fan, jag kan ju kolla i alla fall. 
Ja, men när funkar det att kolla? Ganska ofta. Men inte när jag är astrött, deppig, irriterad osv. 

Resultatet: 
900 kronor fattigare.

Om man bortser från att jag inte har några bröst så kan nog denna bli jättefin på mig när jag är solbränd. Jag tänker svarta shorts till.


Till stranden... Fast jag köpte den i svart. Jag vill inte jämt vara vit. Dessutom till mitt hår blir det mer dramatiskt med svart.

Om jag inte hade firat nyår på en stranden hade jag velat ha denna. Lagom slampig och originell. 
Denna är dock från Nelly.se.

Contrast Dress SEK 439, TFNC - NELLY.COM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar