onsdag 22 december 2010

Slutet

Dagen har varit hemsk! Jag mår så illa, o vill mest dö.
Lämnade jobbet efter 9, blev klar men är inte helt nöjd med min insats. Jag inser att jag har gjort rätt val angående uppehåll. Minsta motstånd gör mig så uttömd på energi. Jag mår inte bra helt enkelt. Jag firade detta med en cigg. Mina fingertoppar kändes som att de skulle ramla av, på riktigt. Säkert 10 minus ute.



Har börjat förbereda mig för resan i morgon. Det är ju nog fortfarande lite tveksamt om vi kommer iväg, men orka oroa sig nu liksom.
Tog av mig mina halsband, saknar de redan, de har blivit en del av mig. Men vill inte ha på mig massa sånt när jag är i ett av världens fattigaste länder.



Packning på g.



Semester-handväskan.



Minidatorn.



Skor. Det blir bara flipflops med. Jag har bestämt mig. Ja, jag kanske fryser ihjäl men då får det vara så.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar