måndag 6 december 2010

Nyheter

Pepparkakor. Kan man äta. Och det har jag gjort. Efter det gick jag o på bodypump och blev helt slut!



Fint träd, snön gör allt vitt och det gillar jag.



De har satt upp en gran på innergården, jättemysigt faktiskt!



Så ser min hall ut nu. Lite annorlunda.



Nu har jag städat, dammsugit och moppat golvet. Det blev sjukt smutsigt efter igår, jag gick ut o in med skor och snön gör ju det blött i hallen... Men nu är det fint o det luktar gott!



Min nya TV! Lite annorlunda än innan men gillar det faktiskt. Känns lite tomt och möblerna är lite malplacerade men det ger väl sig.
Sängen blev super, den känns sjukt liten men mysig! På det stora hela mycket nöjd!



Ingen stereo eller högtalare... Men jag plockade ner mitt högtalarsystem från vinden. Med baslåda o allt. Inget stereoljud men det dög en gång i tiden o det duger nu med!
Nästan så man skulle ha en inflyttningsfest:)
Nu måste jag fortsätta på min powerpoint, suck. Lite ångest. Det ska gå.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar