onsdag 26 januari 2011

Sista

Dagen innan halvtid. Dagen innan resa.
Hela lägenheten är nu urstädad, garderober etc tömda. Suck vilket jobb! Detta är en hel sopsäck med skor:) Jag visste inte att jag hade så många!
Jag har fått kämpa, men jag tar bara med mig 5 par skor.
Slappa flipflops, fina flipflops, jympa/promenad/träningssko i form av vita Nike, kilklacks ankelboots åker jag i, o ett par ballerina typ fast i läder o liten klack.



Efter mycket packande o slängande var denna allt som fanns kvar. Soppåse.



Lakrits:) Måste ha med.



Äter nu mammas köttbullar, kan äntligen slappna av lite nu.



Det mesta är packat. Bara hårgrejer o sånt kvar. Hatar att packa det. Finns ju seriöst inget tråkigare. Jo, mediciner, men de är nerpackade redan.
Nu ska jag gå igenom halvtiden, sen sova! Ciao!



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar