söndag 2 januari 2011

Dotter

Avnjutit en gin och tonic i solnedgången med mig själv.
Den gick rakt upp i huvudet!
Efter bara en lassi idag så... Ja. Det blir gött kött.



Vid flera tillfällen har både mamma och Janne fått frågan om de är gifta. Vilket innebär att jag är deras dotter:)
Gulligt! Janne fick faktiskt exakt den frågan: om jag var hans dotter. WTF! Jag är två år äldre än honom. En annan man trodde jag var 20. Well. En dag kommer jag bli glad för det.
Fast då är det väl jag som är "cougar" med något litet lammkött.

Mamma och Janne tyckte det här med "Klaga 1 och Klaga 2" var väldigt kul. Jag är glad att jag kan underhålla de två ätarmaskinerna. Det är ju hungriga jämt! Kaffe och smörgås är vad de vill ha!
Nästa gång kommer de nog klaga över hur mycket sand det är på stranden, och att de blir blöta i poolen.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar