torsdag 27 januari 2011

I'm not looking back

Idag vaknade jag upp skittrött men till ett jättevackert vinterväder. Kallt som aldrig förr bara.
Många goda nyheter kom idag!
Min halvtid gick bra, kände mig lugn, och tyckte att det gick bra.



Städade sedan ihjäl mig efter massa fix med papper på jobbet etc.
Väl på flygplatsen ringde damen från mitt bostadsbolag och sa att uthyrningen hade gått igenom! Jippi! Det betyder att hela resan är betald! Mycket lycklig. Annan glad nyhet: mitt bagage är incheckat hela vägen till Perth. Det innebär att jag slipper tänka på det i Hongkong! Så efter en sjukt hektisk vecka är jag nu anställd doktorand, har tjänstledigt och är på väg till Australien.



Min mamma på flygplatsen, lite orolig tror jag.
Men tillräckligt glad för att få mig att skratta iallafall.



Min reseutstyrsel.







Tog dessa bilder från mitt fönster för några dagar sedan. Älskar solnedgångar.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar