måndag 24 januari 2011

Idag, imorgon och på onsdag

Idag:
* Klippt mig och färgat håret
* Skrivit vad jag skall säga på min halvtid
* Diskat
* Glömt laga mat till jobbet i morgon
* Tvättat lakan, handdukar, kläder
* Dammsugit alla golv och moppat
* Städat och organiserat vinden
* Städat ur skafferiet och slängt diverse produkter
* Tvättat min badrumsmatta. Vem kunde anat att den lille skiten skulle väga mer än 5 kilo blöt? Resultaten av detta blev att båda tvättmaskinerna (jo då,jag provade att centrifugera i båda) vägrade centrifugera. Resultatet av det blev att en liten ensam Mia (som skämdes för att hon egentligen hade gått över tvätt-tiden 2 timmar och var lite rädd för att grannarna skulle bli vansinniga) stod och försökte vrida ur matt-åbäket i 20 minuter tills hon erkände sig besegrad. Skiten hänger nu i badrummet och kommer nog hänga där en vecka innan den torkar. Vid den tiden kommer den nog vara möglig och jag får köpa en ny. Note to self: Bara skit i det. Snälla. 

Imorgon: 
* Hjälpa Janne att välja ut till bågar till de glasögon han skall köpa 
* Köpa Lonely Planets Australienbok
* Växla pengar. Australiensiska dollar och HongKong-dollar
* Plugga in mina artiklar 
* Ringa bostadsbolaget. IGEN. Serviceminded? Skulle inte tro det. 
* Packa min väska
* Tvätta de sista kläderna

Onsdag:

* Öva, öva, öva på halvtiden


Inte längre i mitt skafferi.




Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar