fredag 28 januari 2011

London-Hongkong

Flygplan. 12 timmar till Hongkong med Cathay Pacific. Lyxiga stolar och god mat. Dessutom satt det ingen bredvid mig, jag kanske luktar illa? Det innebar ju att jag låg ner på alla tre sätena:) Folk tittade på mig. Jag hade också blivit lite avundsjuk!
Trodde att jag skulle kunna sova eftersom jag var så trött, men jag sov faktiskt sjukt dåligt. Drömde så konstiga drömmar. Lite inception över det hela.
Jag drömde att jag satt på ett flygplan och sov, av någon anledning hade jag i drömmen hamnat mitt bland massa ungdomar. Jag drömde i drömmen att jag åkte båt någonstans och att jag umgicks med en kille och en tjej. Jag och den där killen letade efter tjejen. Hursomhelst så vaknade jag i drömmen. Efter en stund reser sig killen bakom mig och säger: "Ska vi inte gå och bada?". Hans kompisar börjar skratta men jag vänder mig om och säger: "Killar, han sover fortfarande, han drömmer".
Det visar sig att han och jag hade drömt samma dröm. Senare kommer också den tjejen som vi letade efter. Så skumt. Vaknade och var helt desorienterad.
Drömmen fortsatte i nått trans-aktigt state och blev bara stördare och stördare.











Solnedgång innan vi landade i Hongkong. Så vackert verkligen.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar