torsdag 6 januari 2011

I will bring you to jail!

Igår åt vi fisk på vår restaurang som vi gillar. Fantastisk fisk verkligen! Tyvärr var den kanske inte fräshast i världen, vi fick alla lite ont i magen. Av olika grad:)



Vår takfläkt på hotellet är ju helt galen, värsta helikoptern.







Nu börjar man få lite färg, till och med på benen. Jannes och min arm, haha, jag är lite skadeglad, men bara lite.
När jag är pratar om knän... Jag har haft ledvärk EN gång sedan jag kom till Indien. Hemma har jag det varje dag. Tänkvärt. Det är inte bara mitt hjärta som längtar till varmare breddgrader, min kropp gör det också!
Fast man säger ju: the power of the mind.



Älskar den här bilden! Tog den idag när jag drack kaffe.



Igår när jag gick från stranden och rökte kom en polis och sa:
- You can not smoke here.
Jag frågade:
- Why?
- It's public place, I will bring you to jail!
Samtidigt gjorde han tecknet nedan med händerna i kors.
Haha!
I will bring you to jail!



Ikväll är det sista kvällen i Kovalam. :(
Imorgon flyger vi från Trivandrum till Bangalore för att bo en natt där och förhoppningsvis hinna se lite av staden. Det skall vara Indiens mest moderna och renaste stad. Vi får se. Jag hade nog hellre stannat på stranden... Älskar solen och värmen.
Men snart är vi hemma igen. Jag ska inte vara negativ, jag åker igen om tre veckor. Le! Jag skall le och bara fantastiskt lycklig och alldeles underbar.
Okej - det funkade inte. Ciao!



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar