tisdag 12 oktober 2010

Vart är mina resultat?

Jag är sjukt irriterad just nu. Mina resultat är borta. Jag blir galen. Jag vet att de finns utskriva någonstans och jag kan inte hitta de. Jag har letat igenom alla mina pärmar och varit inne hos handledaren också som inte är här o letat. Inte! GAHHH!!
Jag skall visa mina handledare mina resultat i morgon och jag har inte tid att leta efter de. Skall jag då skriva ut papper från 37 x 2 patienter igen? Det har jag verkligen inte tid med...!
O inte får jag röka heller, stackars, stackars liten Mia. Tur att jag har Sofia o Li här iaf.

 Så här många pärmar har jag...!

 
Ovan visar hur mina resultat ser ut som jag måste presentera i mån (Gamla redan publicerade resultat som visas). Den nedan hur de genereras... (Hand täcker över hur jag kan spåra resultaten).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar