lördag 16 oktober 2010

Middag på Oakleys

Middag och tillhörande show på Oakleys ikväll för att fira ett födelsedagsbarn! Sjukt kul var det verkligen! Jättemysigt bord!



Fantastisk öl. Maten var utsökt, jag valde fisken "red snapper" med risotto till. Något av det godaste jag ätit måste erkännas.



Showen hade Las Vegas-tema och var verkligen jättebra. Två män o en kvinna höll i det, vackra som få var de allihopa och var dessutom roliga.
Den ena killen, den yngre, var verkligen enorm! Han står till vänster här. Bredaxlad, lång, vältränad, mörk... Mmm, kan man tänka, men han var så sjukt medveten om att han såg bra ut o att alla medelålders kvinnor suktade efter att få röra vid hans bröst att det liksom blev lustigt tillslut. Tilltalar mig inte alls. Han kom faktiskt fram till mig två gånger o ville ja skulle sjunga, hehe, det kunde han ju fet glömma! Men det var kul. Han hade dessutom världens bredaste göteborgska, men han var sjukt rolig o bjöd på sig själv.



Vi tänkte vi skulle överraska R eftersom det var hennes födelsedag, fick lite dåligt samvete sen när jag insåg att vi hade lurat med henne i en danstävling... Men hon kommer minnas det med glädje hoppas jag!



Jag o sötaste Paulina. Varför är jag vit runt ögonen?



Den lite äldre mannen som uppträdde, charmig!



Helt plötsligt kom männen i showen ut o gjorde ett nummer utklädda som kvinnor i högklackat o allt! Han hade ju för fan snyggare ben än mig, whats up with that? Skorna va inte illa heller:) We love shoes!



Den äldre mannen som hembiträde eller nått, grr, hehe.



Ett Elvisnummer, så bra:)







De tre elvisarna.



Gin and Tonic, någon som är förvånad?



Dagens outfit.



Kompisar på en engelsk pub vi gick till. Kul sällskap! Träffade en jättetrevlig tjej som pluggade nått med turism, verkade sjukt intressant, karriärbyte? Vi talade länge om att motivera sig själv o sätta upp delmål, utbytte tips om resmål och talade allmänt kring att resa o se världen. För att nå sina mål, vad de än är, så kanske man måste offra lite. Så för att kanske kunna nå friheten jag söker så måste jag stå ut lite. Tack för inspirerande människor. Jag ska göra mitt bästa. Det är inte mycket, men det är allt jag har att ge för tillfället.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar