tisdag 19 oktober 2010

Karriärbyte

Just nu hatar jag min iPhone. Jag älskar den i vanliga fall, men just nu hatar jag den.

Skrivit fint litet inlägg om att jag inte är ett hembiträde som tänker plocka upp efter någon annan... Kul, jag hade formulerat det så kul också, värsta roliga inlägget! Kryddigt... balans mellan bra o dåligt... besvikelse men ändå "jag har haft en bra dag så jag skiter i vilket"... Skratta eller gråta? Jag väljer att skratta för jag är en så himla överseende o underbar människa o det handlar ju bara om lite kläder och skit överallt! Det finns ju värre saker i livet än att leva i misär! Jag hade frågat om det var okej att blogga, man vill ju inte vara elak...

Så himla positivt o bra var det jag hade skrivit! Sen - blogprogram KRASCH! Borta!

Jag gick upp tidigt, va på jobbet mellan 9 och 19, åt lunch också, tränade, var så bra, bäst var jag!

Kan jag sova? Nej!
Slog jag foten i sängen? Ja!
Är jag ett hembiträde? Nej!
Tänker jag plocka upp efter andra? Nej!

Det är därför dessa ligger mitt på golvet fortfarande efter 2 veckor.
Eh, ingen har dött. Min energi är min energi. Bara genom att blogga om det här har jag lurat mig själv att jag inte bryr mig.







Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar