måndag 18 oktober 2010

Notoriskt sen o kaffe

Vaknade av mig själv i morse, innan klockan ringde. Kände mig inte utvilad. Känner mig nästan lite febrig, huvudvärk bakom ögonen. Öppnade fönstret för att få lite luft, såg en fin soluppgång.



Någon påminde mig om kaffe på morgonen... Så gjorde kaffe och kollade till Evony. Eftersom att jag har kurs kommer jag inte in dagtid om det skulle vara nått... Vilket jag självklart inte vill att de ska veta.



Det är vinter ute nu. Vet inte hur många grader, men frös som en gnu i lördags när jag gick omkring på stan på kvällen. Har på mig min nya stickade tröja, varm! Svettas ihjäl nu på föreläsningen, suck, det är aldrig perfekt. Jag gillar detaljerna på den, It's all about the details! Självklart hann jag inte sminka mig för jag drack kaffe istället ;) Jag är helt enkelt inte bra på det där med att hinna allt.



(Kolla vad konstiga mina ben ser ut, ett är där framme och ett där bak. Ingen bra komposition på bilden helt enkelt).

Nu på föreläsning med Anna, hon är duktig. Hon pratar om hur man kan göra en presentation intressant. Sover dock lite o vill ha mer kaffe!
Självklart var jag 10 minuter sen, notoriskt sen som vanligt. Men hey, det ligger ju i min natur enligt de fyra temperamenten jag har fått lära mig lite mer om på sistone. Hmm, jag skall skärpa mig. Slipper jag ha ångest för det också.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar