måndag 18 oktober 2010

Parken på avenyn

Jag har faktiskt hamnat på Parken på avenyn fyra gånger det senaste halvåret. Ganska mycket med tanke på att jag sällan "går ut". I lördags var vi där o kollade på ett rockband. Not my cup of tea, men det var intressant att kolla på alla människor. Anna spelar ju i ett band nu:) Så träffade hela hennes band, fyra jättetrevliga killar.



Jag tog med Lina, behövde henne lite. Alltid ett stöd. Kärlek till henne.



Den lilla scenen där banden spelade. Efter midnatt så blev det "Balkan-night". Väldigt rytmisk musik. Tjejerna var att döda för! Jag blev helt till mig i brallan ibland, fatta hur alla män måste ha känt?



Toan, äcklig som fan, hur svårt är det att städa toan? Seriöst. Jag var där nio och det såg ut som ett slagfält där inne. Denna toan är från Babar dit vi gick efter spelningen. Bra ölhak med schysst känsla. Fräsch toa!



Gillar även utsikten från Babar. Mysigt att sitta o kolla på folk som går förbi, spårvagnar etc. Hemma två, halv tre någon gång, inte mördad denna gången heller. Det är ju bra. En fördel om man vill leva så att säga.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar