fredag 22 oktober 2010

How far do your dreams stretch?

Igår var jag på väg till psykologen, hade lite bråttom så jag glömde mina hörlurar. Suck, läste en tidningen jag hittade på vagnen istället. Hittade något som fångade min blick med en gång: "How far do your dreams stretch?"
Haha, en jobbannons. Jag tyckte det var lite lustigt. Men antar att de flesta har jobbdrömmar också.



Hittade en bok som verkar lite intressant. Gillar interaktioner mellan människor. Titeln slår ju allt.



Tog kort på hjulet efter sessionen.



Impulsköpte en jacka. Palla frysa en vinter till. Den var dyr, men gillar den så skiter i vilket.
Jag gick förbi alla skoaffärer och tänkte: "OMG, OMG, OMG, det finns så sjukt mycket snygga skor!!!!!" Vände o gick. Stolt är jag, stolt.
O hur kommer det sig att jag jämt köper jacka på herravdelningen? Oh well, det mesta är väl unisex ändå. Storlek XXS, när hände det senast?



Sömnlös natt i förrgår. Kollade på fullmånen.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar