torsdag 7 oktober 2010

Looks of the week

Jag har kommit på att jag ser nästan likadan ut varje dag. Hmm, tråkigt.
Idag skrev vi klart grupparbetet, mycket nöjd faktiskt. Fin slutkläm fick vi in också!
Har kommit på att man träffar så mycket fantastiska människor på internet som man inte har en aning om hur de ser ut, hur gamla de är eller vad de har för åsikter. Troligtvis hade man aldrig talats vid om man träffat de på gatan. Pratade med en kille (tror det är en kille iaf) på evony i morse, skrattade så ja fick ont i magen. Vad pratade vi om? Jo, han låtsades göra kickboxningsmoves på mig. Smack, bang, slap, bam! Det är helt idiotiskt jag vet. Men jag känner mig verkligen lyckligt lottad som får träffa dessa människor. De inspirerar mig.











Mia

1 kommentar:

  1. Ha ha =) min lades upp kl 20:00 och din 23:53. Jag kände faktiskt inte igen dig när du öppnade dörren. I glasögon och lockigt hår, fina...

    SvaraRadera