måndag 4 oktober 2010

Lindex

Är man gammal om man börjar tycka att kläderna på Lindex är snygga? Jag kommer ihåg när man var yngre och man tyckte det var tantkläder... Sen så gick åren o helt plötsligt börjar man gå in o kolla för skoj skull.
Haha! Jag hade skitkul när jag var där sist o blev helt extatisk! Köpte massor, fast det är en hemlighet. Så här såg jag ut idag när jag traskade iväg till jobbet. Nya glasögonen på, fick mycket beröm, trevligt!
Denna tröja köpte jag.




Det syns inte så väl, men den är lite burgundyfärgad. Har den som en klänning o den är jätteskön! 100 kronor på Lindex;) Nöjd!





Köpte även dessa två klänningar/toppar. Tycker om de jättemycket! Kanske dags att dumpa ungdomsstilen och gå på mer klassiskt snyggt? Vem vet, man kan ju göra sin egen stil av det mesta. Varför klassa sig till en speciell stil när man kan ha alla?


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar