måndag 4 oktober 2010

Coca cola

Jag har drömt om cola. Jag brukar drömma att jag dricker vatten när jag sover efter att ha varit ute. I natt drömde jag om cola. Mmm, tänkte jag när jag vaknade, jag har cola i kylen... Bara det att hälften hade frusit i kylen så det låg en stor isklump i den. Jag antar att vi borde sätta upp temperaturen lite...



Har man väl vant sig vid att gå ut med lösögonfransar så fattar jag inte hur man skall kunna gå ut utan. Blicken blir så mycket mer intensiv!



Som sagt. Och detta är ändå från dagen efter, jag orkade inte ta bort mitt smink när jag kom hem... De sitter kvar! Det svenska limmet jag fick låna av Anna var dock bättre än det japanska. Inte lika jobbigt att få bort o satt faktiskt bättre.



Här sitter min lilla bakisman o kollar på serie på datorn. Jag sitter o spelar evony och pratar med Leduc, vet inte vad jag skulle göra utan honom, vi är så goda vänner verkligen.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar