fredag 12 november 2010

Uppdatering

Uppgift: Hemtentor
Det går bra. Mer eller mindre all research är gjord och första hemtentan är ihopskriven. Andra hemtentan är halvklar, men jag vet vad jag anser om frågorna och jag vet vad jag skall svara.
Statistiken har vi inte börjat på än, men det är nästa veckas huvuduppgift.
Ångesten har iallafall lättat efter att jag gjort de första hemtentorna.

Uppgift: Rökning
Idag är det fem, FEM veckor sedan jag gav upp rökningen. De senaste två veckorna har jag varit nykter vilket betyder att jag inte har feströkt heller. Vansinnigt röksug faktiskt. Men inte gett efter. Klapp på axeln.

Uppgift: Träning
Denna veckan har jag gått på tre pass. Step-up, bodypump och intensivjympa. Nöjd.
Om man för sig att man skall gå på intensivjympa, och man kanske har slutat röka precis, man kanske inte har ätit så bra under dagen... Om man kanske har gjort det så skall man nog inte gå på intensivjympa.
Jag trodde jag skulle dö. På riktigt. 85% av maxpulsen är det genomgående tempot.
Men nu har jag ätit massa mat, kräks nästan så mätt är jag.
Vad är det med män och korta shorts? Medelålders män är fan de värsta. Tror de är så sjukt sexiga när de visar sina håriga innerlår. Har de aldrig tänkt på att hela golvet blir en pöl efter att de har gjort sit-ups där? Och ifall ni tror att jag inte gillar shorts, det gör jag. Men snälla - håll de på en normal nivå.

Uppgift: Sinne
No comment.

Bild nummer två kan symbolisera mannen på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar