söndag 21 november 2010

Min helg i bilder

Man kan faktiskt dricka vin själv utan att vara alkoholist. Bara ett glas.


Hamnade på Lounge(s) med Jackie. Massa folk verkligen! Träffade massa gamla vänner också. Vissa har jag inte träffat på fyra år!
Mycket trevliga konversationer hade vi, måste göras om snart!


Fina Jackie.


Nere på trancegolvet. Precis när vi hämtat ut jackorna kom en jättebra låt så vi dansade med jackor o allt. Det blir alltid så:)





Idag har jag ätit sharon-frukt! Älskar!


Hur kommer det sig att jag inte kan göra dessa saker utan klanta mig?
1. Hälla upp vatten ur en tillbringare. Jag spiller alltid!
2. Vattna blommorna. Det slutar alltid med att vatten svämmar över ner på golvet.
3. Poppa popcorn i micron. Det slutar alltid med att det ryker ur micron och det är en svart klump i mitten av påsen.
Allvarligt, hur svårt ska det vara att micropoppa?


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar