söndag 28 november 2010

Helgen

Varrierande helg.
Snö, snö, snö. Här för att stanna verkar det som. Nästan 10 minus ute.
Något jag verkligen avskyr är allt grus och småsten som hamnar överallt. På spårvagnen tex. Människor som inte lyfter på fötterna. Skär sönder mina öron!



Hittade dessa kängor på Monki, tyckte de va coola, hade jag velat ha, men skulle nog inte använda de så mycket tyvärr. Måste vara lite ekonomisk...



Fika med Bella, har saknat henne så mycket! Ganska mysigt att sitta o kolla på folk o prata om resor, livet och själen. Måste åka ner o hälsa på henne snart.



Ser ganska mysigt ut:)



Ja, nu kan jag baja hur mycket jag vill för jag har precis köpt 18 toarullar! Det var mycket billigare än att köpa 4 så jag tänkte varför inte... Hade jag velat ta en liten fikapaus på vägen hem hade jag haft en stol:) Bara positiva saker. Blir jag påkörd av en bil så har jag en naturlig krockkudde! Eller om någon på gatan vill boxa lite på mig så kan jag blocka! Fantastiskt!



Så här ser det ut i mitt kök efter min o mammas middag igår. Jaja, väntar jag lite till får jag kanske husdjur:) Jag älskar ju djur!



Nu kan jag inte fly mer!
23 timmar kvar innan hemtentan skall vara inne. Dags att börja putsa på den...
Jag älskar statistik. Jag älskar statistik. Jag älskar statistik. Jag älskar statistik. Jag älskar statistik. Jag älskar statistik.
Nej det funkade inte. Fan.



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar