måndag 8 november 2010

Jaaa!

Älskar ljuset. Molnen var helt fantastiska. Söndagen var bra. Jag känner mig ganska balanserad. Traskade ner till jobbet på eftermiddagen. Var tvungen att förbereda mig inför morgondagens möte.



Kom till jobbet o satte på datorn.
- WTF! Vem har städat min desktop? O varför är mina mappar färgkodade?
Jag håller på att bli senil. Jag har ett svagt minne av att jag gjorde det i torsdags.



Frisören väntar i mån. Klipp o sling. Skönt, bli lite ljusare igen tror jag. Måste måste få ut detta trassel bara. Pillar på det hela tiden, gör nog inte saken bättre.



Fick ett dampryck på vägen hem från jobbet o gick o handlade. Tycker så mycket om mannen som äger Tempo. Han lyser alltid upp när jag kommer o frågar alltid om jag verkligen orkar bära hem allt. Jag bara älskar människor som är trevliga. Jag har ju jobbat många år inom service o jag pratar alltid massor med kunderna. Aldrig otrevlig som så många andra. Varför? Finns ingen anledning att vara sur när man kan vara trevlig.

Om jag nu skall börja äta bättre så kanske jag borde laga mat. Har haft värsta kött cravingsen på senaste så det fick bli köttfärs med majs, lök, paprika, ärtor och champinjoner samt ris till det. Så trött på pasta verkligen. Kanske därför jag inte äter mina matlådor på jobbet?
En dammsugning senare är jag redo att ta mig an den nya veckan. Okej, men vi kan låtsas det så kanske det händer! Power of the mind. Placebo-effekt o allt det. Jaaa!



Färdigt!



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar