tisdag 16 november 2010

Multi

Multi-kulturell, multi-språk, multi-ångest, multi-stressad, multi-... Ja säkert något mer.
Allt detta leder till mera ångest. Fan. Orkar inte. Just nu, orkar jag inte.

Jävla hemtentor stressar mig.
Separation - stressar mig.
Jobbet - stressar mig big time.
Träning - stressar mig men på ett bra sätt.
Rökstopp - gör min stresshantering sämre.

Åhh, o saker som skall vara trevliga stressar mig.
Vad som definitivt stressar mig är min hjärna som borde hålla käft men som tjatar ihjäl mig.


Älskar himlen. Så vacker! Kan fastna i timmar.


Varför köper jag böcker när jag har så många att läsa redan? Men de verkar så bra... Denna verkade jätteintressant. Var bara tvungen. Jag har ingen ro att läsa nu men... Ändå.


Värsta julpyntet på stan.





Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar