onsdag 24 november 2010

C'est malade

Jag har pillat med bloggen! Nya bilder o sånt.

Var på step förut, bra pass, men väldigt speciellt. Ledaren hade många kluriga steg o många snurrar. Jag blir lite yr i huvudet av att snurra så mycket... Vissa steg var lite roliga, får nog ta o öva lite hemma på att skaka rumpa så som hon gjorde. Jag såg nog mest ut som en lastbil när jag försökte härma henne.
Jag hade brädan på samma nivå som på bodypumpen! Första gången och jag kan tala om att det var sjukt mycket jobbigare! C'est malade som fransmännen skulle ha sagt. Kommer kännas i benen i mån.

I helgen kommer min fina Bella hem och det skall bli så härligt att träffa henne. Har saknat henne massor och skall bli kul att höra om hennes resa till Indonesien. Fantastiska bilder har hon tagit.

Hittade denna bilden när jag uppdaterade bloggen. Ja, vad skall man säga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar