fredag 19 november 2010

En inte alls vanlig fredag

Ja, det var ju det här med den psykiska hälsan. Jag vet snart inte vad som är fram eller bak. Om jag mår dåligt som en normal människa gör eller om jag mår dåligt på ett depressionsvis. Förmodligen lite av båda.


Jag var på stan för att köpa grejer, kom hem med detta. Lite onödigt, lite nödvändigt. De två matpåsarna går helt klart under kategorin onödigt. Man kan leva på clementiner. Faaaaktisskkt.
Utanför dörren stod denna blomma som mamma lämnat till mig. Tack finaste mamma!


Plattång! Den jag fick av annelie har mysteriskt gått sönder, så fick bli denna dyra Björn Axén. Jag hoppas den är fantastiskt bra nu..,


Jag impulsringde Jonas o frågade om han hade lust att komma o röja undan lite grejer. Måste bli gjort. Han sa javisst, han har alltid varit impulsiv som mig, gillar den egenskapen. Jag bjöd på mat. En trött o hungrig man är en gnällig man så det skulle ju inte funka. Men det blev jättebra. Så tacksam för det.


Vi spenderade fyra timmar med att packa ner grejer o ta ner hyllor etc. En sväng på vinden, packa ner alla tv-spel o sånt som kan vara kul för honom att ha hemma. Bortsett från ett totalt breakdown från min sida i en timma så gick det jättebra. Fin man o så glad att jag fått de åren med honom. Jag vill så att han skall vara lycklig och han ser mycket gladare o tillfreds ut nu än när vi bodde ihop. Det betyder mycket för mig.
Nu skall jag bara ta tag i mig själv också. Suck.





Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar