onsdag 2 februari 2011

Twilight beach

Jag spenderade kvällen igår på Twilight beach, som är en av de vackraste jag sett. Hoppas på att kunna få bild på den i dagsljus i dagarna också.



På sina ställen är vattnet jätteströmt och verkligen kraftfullt.



Mellan stränderna här finns det kullar och stenar. Älskar formen av dessa.



En av kullarna i solnedgången. Grönt och lummigt trots att det är torrt.











På vaden smörjde jag mig med kortison igår, från knät och uppåt gjorde jag det inte. Skillnad! Antihistaminerna har hjälpt, kliar inte längre.
Men jag är fortfarande prickig. Kalla mig "Spotty".
Idag är det bättre väder så tänkte ta mig ut lite nu. Halv tolv skall jag kolla på en lägenhet. Den ligger lite avsides, men det är inte en så stor stad, så jag hoppas kunna gå dit på en timme... Borde gå.
Ciao från Spotty!



Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar