måndag 21 februari 2011

Helgens insikter

Tack för alla mail!
Vi har fortfarande inte internet i huset jag bor i, men det ska komma i veckan. Så jag är ledsen att jag inte svarat, men det kommer. Lovar! Men allt är bra, bättre än bra.
Jag har i helgen beslutat mig för att jag skall skaffa mig ett extrajobb. Det är helt enkelt för tråkigt att vara hemma hela tiden. Och staden som tar fem minuter att gå igenom är helt enkelt inte spännande nog. Kanske 20 timmar i veckan eller så...

Jag fattar nu varför människor dricker så mycket här... Det finns helt enkelt inget annat att göra. Jag dricker fortfarande inget, så det gäller att vara kreativ. Gjorde en fotogrej i helgen och lär mig för tillfället ett avancerat program där man kan göra massor med bilder. Intressant. Det hade dock varit mer intressant med alkohol...

Jag är lite sugen på att åka till varmare breddgrader men har lovat mig själv att jag måste ge saker lite mer tid här.
Vad mer...

I går lagade Stuie mat, så sjukt gott! Lamb chops med champinjonstuvning.


Bougainvilla i alla möjliga färger! Aldrig sett den orangea varianten innan.


Så här ser jag ut idag... Tro det eller ej men jag är stressad att hinna med allt innan folket kommer hem från jobbet. Biblioteket var dock prio ett. Jag blir lite galen utan internet...


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar