onsdag 3 augusti 2011

Xbox 360

En kollega kom in och frågade om vi visste någon som var intresserad av ett Xbox, han skulle sälja sitt och ville bli av med det billigt. Jag frågade vad han ville ha och han sa 1000 kronor (approximately 140 australian dollars) och det skulle dessutom ingå ungefär 15 spel. Jag sa att jag tar det för jag har länge tänkt att det skulle vara kul att ha ett, samtidigt som det hade varit kul för Jason. Så nu äger vi ett Xbox!
Det ingick inte 15 spel, mer 8 stycken, och de två roligaste funkade inte, de var för repiga, men skit samma. Vi har beställt lite spel på CDON som troligtvis kommer i morgon. De hade lämpligt nog rea.

Det bästa av allt är att jag får min dator tillbaka! Jason sitter jämt och spelar Age of Empires 3, gör musik eller facebookar. När vi kollar på film, då sitter han med min iPhone istället =( Jag får inget kul med andra ord haha! Men det var ju snabbt löst! Nu har jag både och, WIEE!! (Och han har kul samtidigt)


- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar