tisdag 16 augusti 2011

Saknar min man...

Helgen som gick var mysig men jag spenderade mer eller mindre hela helgen ensam för Jasi jobbade. Jätteglad att han jobbar men märker att jag blir lite deppad av att vara ensam så mycket. Inte van helt enkelt och har svårt att hitta på saker att göra. Men träffade Bella i torsdags, min bror i fredags och tjejerna i lördags. Massa mys med andra ord.

Jag och Jasi har också myst lite. Jag fixade ostbricka till oss i torsdags. Som synd var trodde han att han skulle sluta klockan 20.00 men det blev 23.00 så jag satt mer eller mindre och väntade i tre timmar. Han var dock mycket nöjd med maten=)



I fredags hade vi picknick på en gräsmatta efter jobbet. En folköl, lite nötter, lite godis och massa sol!



Så här såg jag ut när jag skulle träffa min lillebror för en öl i fredags. En öl slutade med att klockan blev tre och en kebabtallrik.



Jasis frukost. Bara kött, ser lite väl mycket ut för min smak.
Sedan kollades det Törnfåglarna, alla 7 avsnitten. Åh, nostalgi från Australien!




- Mia

2 kommentarer: