tisdag 30 augusti 2011

Medical massage

Ok, vi blev övertygade att ta två massagesessioner till. Självklart var det för vårt eget bästa, hälsan var beroende av det.
Om sanningen ska fram var det så här. Efter hamam (som skall stavas med ett M och inte två) igår så kom "doktorn" och sa till oss att min högra fot och mitt vänstra knä behövde medicinsk massage. Det råkar vara så att det just är de ställen där jag tidigare haft inflammationer och är mina problemområden när det gäller min reumatism. Så man kan ju tycka att de vet vad de pratar om? Eller så är de väldigt bra på att läsa kroppsspråk (vilket inte alls skulle förvåna mig).
Men det råkar också vara så att Jason har haft ganska mycket problem med din rygg på sistone, den låser sig och gör ont. Detta nämnde "doktorn" också och vi fick ett förmånligt pris: så vi tänkte - okej då. 70 Euro för 2 x 50 minuter massage för både mig och Jasi, alltså nästan 2 timmar var.

Så här ser vi ut efter massagen: inoljade och solbrända med absolut betoning på BRÄND.








- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar