måndag 1 augusti 2011

Min tredje artikel

Idag lämnade jag in min artikel till mina handledare. Jag har ägnat tre veckor åt att skriva den hemma och nu är jag klar. 23 sidor och jag har ingen aning om om jag har vinklat den åt det håll de vill men jag har verkligen försökt att hålla mig till vad vi har pratat om på mötena.
Det är den första artikel som jag skriver från början till slut utan att få feedback, så jag känner mig ganska stolt faktiskt. Sen att allt troligtvis behöver skrivas om, då får det väl vara så.

Ikväll hade jag och Jason liten picknick ute vid dammen efter storhandling. För att fira köpte vi Toffefee och Jason blev kär i de och har nästan ätit upp alla.
Så även om det känns lite deppigt att inte skriva hemma längre så är jag så glad att det är över. Jag ska ju ändå skriva en avhandling också!

I morgon blir det jobb på jobbet! lite mysigt ändå!

- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar