torsdag 11 augusti 2011

Tiesto på Way out West 2011

Sitter och lyssnar på gamla låtar av Tiesto och drömmer mig tillbaka till den gamla goda tiden som egentligen inte var så god. Men man tänker ju alltid så. Det var säkert lika mycket misär då om inte mer. Men hade liksom glömt bort mys-trancen. Den är ganska soft att bara lyssna på och mysa till.

Så klart kommer jag ju att tänka på honom bara för att det Way out West här i helgen och han kommer att spela. Jag har ju redan sett honom live två gånger, en gång här i Göteborg och en gång i London. Han är ju helt fantastisk live.
Jag hoppas att min kära man kan fixa in mig men jag vågar inte hoppas.

Något som måste sägas är ju att han var sjukt mycket bättre innan han blev mer mainstreem och började samarbeta med massa "normala artister" som Nelly Furtado etc. Men han vill väl tjäna pengar som alla andra.

Jag vill se honom live igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar