måndag 8 augusti 2011

Värmebölja i kroppen

Jag har precis spenderat 2,5 timme i lunchrummet med att läsa två jättefeta artiklar. Anledningen? Jo, alla utom I-M är tillbaka i rummet och det är asvarmt. Som känt innan, tycker mina kära rumskamrater att det är kallt när det är 25 grader inomhus. Med andra ord somnar och svettas jag. Dessutom mår jag typ fysiskt dåligt när jag blir för varm. Jag känner mig svullen och får typ lite dampkänsla i kroppen, jag kan inte sitta still, och blir sjukt lättirriterad. Men det gäller bara när jag är inomhus, sitter jag vid havet eller nått så är det helt annorlunda. Jag vet, det är skitkonstigt. Men så är det.

Nu känner jag mig helt urladdad och vet inte vad jag skall göra. Har i princip gjort allt jag skulle göra på jobbet (på uppdrag av mina handledare) så nu får jag väl fortsätta läsa lite artiklar. Det kan man ju aldrig få för mycket av. Sen att det blir tråkigt att läsa en hel dag är en annan sak, men idag kände jag mig motiverad att läsa.

Av diverse olika anledningar känner jag mig lite uppgiven. Vet inte riktigt vart jag skall ta vägen. Jag vill bara att allt skall bli bra, men det är det inte. Man gör allt för att det skall funka och man ger efter på sina saker man tycker är viktiga och sen visar det sig alltid att man är den enda. Man orkar inte hur mycket som helst, det kanske är dags för någon annan att kämpa. För jag vet inte ens om jag vill kämpa längre. Så har jag faktiskt inte känt innan. Att jag inte vill. För jag undrar faktiskt om jag vill nu. Känns inte så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar