onsdag 3 augusti 2011

Veckorevyn

Jag läser aldrig veckotidningar som SOLO, Veckorevyn etc. Jo, kanske när jag är hos frisören. Jag skulle aldrig få för mig att prenumerera på någon heller. Illustrerad Vetenskap och iForm har jag dock prenumererat på när jag var yngre, men det är ju en lite annan genre.

Fråga mig inte hur, men jag fick reda på att Veckorevyn hade bra premier om man gick med. Jag har länge funderat på att köpa en locktång och så bara var det där: Erbjudandet från Veckorevyn.
Man fick en locktång, nån heat-protecting spray och nån annan stylingprodukt. 99 kronor och så får man tre tidningar. Tyckte det var ett bra erbjudande så köpte det och idag fick jag premierna. Riktigt bra faktiskt. Nu skall jag bara komma ihåg att säga upp tidningen efter tre månader också...







- Mia

2 kommentarer:

  1. Det är nog där de tjänar sina pengar, på dem som inte kommer ihåg. Jag brukar vara en mästare åp att glömma!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag vet!! samma här! Och jag blir lika förbannad på mig själv varje gång =)

    SvaraRadera