torsdag 4 augusti 2011

Segling i skärgården

Igår eftermiddags skulle mamma o L ut med båten och vi fick följa med. Jättemysigt! Det är en liten segelbåt och Jason fick styra på vägen ut haha! Så fin han var när han satt där!
Vi kastade ankar efter 2 timmar eller nått utanför Fiskebäck någonstans tror jag och vi hakade på en liten stege så vi kunde bada från båten.
Första svenska doppet för i år för mig och första någonsin för Jason. Jag tyckte att det var SKITKALLT! Men det var inte så kallt som i Australien där jag badade sist. Eller så var det bara att det var varmare i luften där, jag vet inte. Men ett dopp blev det iallafall! Jättemysigt att sitta o äta mackor och dricka kaffe. Fin familj man har, även om hälften fattades.

Visst har jag en fin man?









- Mia

1 kommentar:

  1. Har inte kommit dithän ännu.. inte badat! fast det finsn en liten risk att det blir av.. eller så sparar jag mig till Indiska oceanen1 :)
    Åsså en mage, jag gillar't!

    SvaraRadera