tisdag 26 juli 2011

Stressad

Jag vet inte varför jag är så trött idag. Jo, kanske för att jag var och tränade igår. Kroppen är minst sagt mör. Har inte kunnat koncentrera mig alls.

Räkningarna är betalda för denna månaden och Jason fick sin första löneutbetalning! Känns bra. Snart har han varit här i tre månader, känns som att han har varit här i ett halvår.
På fredag är det fest för Lina här och det skall bli jättekul. Nästa fredag är det dags för min lillebror att fylla 25 år! Hjälpte mamma planera lite inför hans fest precis. Jag hoppas att det blir lyckat =)

Inte mycket som händer, men jag känner mig ändå lite stressad. Sitter och försöker skriva, men just nu går det inte. Hade så gärna velat ha klart artikeln innan fredag då vi skall fira Lina, men jag tvivlar på att jag kommer att hinna. Man blir lite schizofren också av att jobba hemifrån. Vänder lite på dygnet, inte överdrivet mycket, men tillräckligt för att det skall irritera. Lägger mig kanske klockan 1-2 och går upp vid 9-10. Måste skriva nu ett par timmar till. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar