torsdag 14 juli 2011

Jobba när alla andra har semester

Är faktiskt helt okej! Jag känner mig mycket nöjd med min jobb-prestation för tillfället. Det är lugnt och fridfullt (läs: lugnare, mer fridfullt) på jobbet. Men jag var där idag en snabbis för att hämta lite papper och resultat som jag behöver för mitt skrivande och blev genast stressad. Alltid massa folk som flyger omkring som yrväder. Jag är således mycket nöjd med mitt val att sitta hemma och skriva. Jag saknar vissa på jobbet, men de har jag ju kontakt med ändå.

Jag har fått mer gjort dessa 3,5 dagar då jag har suttit hemma än vad jag har fått de senaste 2 veckorna. Jag blir stressad av att inte få något gjort, med tanke på hur mitt senaste år har sett ut. Men jag känner mig jättelugn och jag är övertygad om att jag kommer att bli klar i tid (deadline den 1a augusti) och kanske kommer det till och med bli ganska bra. Det återstår ju förstås att se.
Nu tillbaka till resultatdelen. Den skall bli klar idag innan jag tillåter mig själv att lägga ner för dagen. Sedan blir det till att börja med introduktionen och att diskutera samtidigt. Har en ganska klar uppfattning om vad det skall stå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar