lördag 23 juli 2011

Nelly High Heels Party i Göteborg 22e augusti 2011 på Port du Soleil

Igår var jag och Annelie på en riktigt kul fest! Vi har ju vår skopassion gemensamt och vi hade så sjukt kul, vet inte varför jag inte tog fler bilder.
Vi var först i kön och sedan visar det sig att det inte ens kom 99 personer. Vi fick ett par gratis skor, 2 drinkbiljetter och en goodiebag fylld med nagellack, ögonskugga, läkerol, spraytan m.m.

Vi träffade sedan lite folk som hade ett par helrör ståendes, billig kväll för oss:)
Träffade helt fantastiska tjejer! Alla var dock 19-21 och jag kände mig gammal... Satt och försökte övertyga de om att aldrig testa droger, vet inte om jag lyckades.

Port du Soleil är dock ett grymt uteställe! Ligger nere vid packhuskajen. Inredningen är fantastisk och jag är helt kär i stället. Man kan äta middag i en stor lounge med massa himmelssängar. Vita soffor och underbara viphörnor där vi spenderade större delen av kvällen. Musiken var också bra. Kommer bli min nya helgsysselsättning!














- Mia

1 kommentar:

  1. hahah! schysst med lila! Du kan behålla men kan få mitt gröna.. kommer nog aldrig ha mod nog att använda det :(

    SvaraRadera