måndag 25 juli 2011

Skor från Nelly

Beställde ett par skor från NELLY i fredags eftermiddag och i idag vid 12 knackade det på dörren. Jag tänkte: "Faaaan, nu är det nån granne, vi har ju inte ens musik på ju" men tassade fram till dörren och kollade i kikhålet. Där står brevbäraren.
Jag öppnar dörren i morgonrock (sa jag att klockan var 12... pinsamt en måndag, men jag skriver ju hemma, jag ser ju ut som ett ras hela dagarna) och en jättegullig och försynt liten kille säger: "Jag har paket till dig, de fick inte plats". Nä, så klart att de inte fick, det var ju ett par skor. Stackars liten kille som bär ut mina skor till mig. Tack!

Dessa skor är att dö för! De känns helt ärligt som att gå i ett par Converse (gympaskor).
Gissa priset? 119 kronor. Ja, helt sant.
Sjukt nöjd. 14 cm klack. Kärlek.














- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar