lördag 16 juli 2011

Förnyelse

Idag har det varit full rulle! Gick ut och sprang i morse när ja vaknade, kom hem helt slut till min snarkande man. Finns inget bättre typ.
Sedan begav vi oss mot Ikea. Det tog typ dubbelt så lång tid som vi planerat för jag kollade fel i tidtabellen:( Vi dog av hunger ni väl var där så vi frossade i köttbullar! Så gott!
Köpte sedan massa nya grejer, jättekul faktiskt. Kul att göra förändringar med Jasi.
Nu sitter vi och tar en öl innan vi ska in till stan och träffa Bella!
Perfekt väder idag också! Mycket lycklig men mycket trött.











- Mia

2 kommentarer:

  1. Handdukarna var ljuvliga, jag är en riktig sucjker för lila! Det där med att googla rabattkoder är något jag aldrig funderat åp tidigare, smart! Jag ska försöka att notera detta mentalt.

    SVAR: Ja med 3 månader tillsammans med dottern och varsin ryggsäck kommer våra minnesbankar att vara fulla ganska länge. Och som du säger så är det värt mycket mer än en telefon eller dator.
    Nej vi ska nog inte oroa oss, kanske att det blir lite just i Bombay som varit hårt drabbat det sista men antagligen inte så mycket mer.
    Det sunda förnuftet står redan med på packlistan!

    SvaraRadera