onsdag 13 juli 2011

The quote whore

Hittade dessa quotes på Twitter. Jag vet inte varför jag gillar quotes så mycket. Jag inbillar mig att nån ledsen människa där ute känner samma som mig, att jag inte är ensam om mina känslor.
Sanningen är nog bara den att jag är med i klubben "mänskligheten" och faktiskt är precis lika speciell eller ospeciell som alla andra. Som kanske inte alls har orginella tankar eller revolutionerande känslor eller drömmar även om man intalar sig själv det.

Här är två av de jag fastnade för just nu. Så sjukt sanna.

Don't tell me things you assume I want to hear because honestly, I'd rather be hurt by the truth then be happy with the lies.

Everything in your life is a reflection of a choice you have made. If you want a different result, make different choices.

- Mia

1 kommentar:

  1. De allra flesta gillar nog citat det tror jag. Vissa fastnar liksom och passar bara så himla bra! Andra passar kanske inte just nu utan man ser dem vid ett annat tillfälle :)

    SVAR: Vi kommer att blogga, vi hare redan börjat att fylla bloggen med research inför resan.Info som kan vara bra att ha med sig. Bloggen heter http://asiatour.lajke.se. Vi åker inte förrän i mitten av november.
    Låter perfekt med telefonen, det får mig allvarligt att fundera på att ta med min HTC, bara det inte blir för dyrt med samtalen som kommer in.
    Hette restaurangen Champor Champor? För där har jag varit, en evighet sen!
    Jag har länkat till din blogg och lagt ut bilderna på magarna. Såg efter jag hade skickat kommentaren att mannen i ditt liv heter jason nu så jag insåg ju det försent.

    Kul trivia: jag googlade koh siboya och såg en bild på Jonas, såg direkt att det var han.. Jaja 200 inlägg på en natt gör väl det med en antar jag *skratt*

    SvaraRadera