måndag 4 juli 2011

Kajakhyrning vid långedrag/hinsholmen

Inte riktigt 27 grader, inte riktigt strålande sol, men det fanns kajaker!
Det måste erkännas att jag blev lite rädd att vi skulle välta eftersom det första Andrey gör är att välta! Fem meter ut i havet välter han, men med lite guidning från Alex kom han upp och vi gav oss ut.
Jag är ju liksom ingen mästerpaddlare men Jason och jag hade en tvåmannakajak så det kändes lite bättre. Det var mer som en kanot och stabil.


Jag, Alex och Jason cyklade från jobbet, 8 km och kom här fram till Hinsholmen, svettiga.


Vi fikade på en liten ö, Hörö tror jag att det var, satt och pratade och åt mackor, choklad och matsäck.


Jason utbrister: "Hey, look at the kangaroo p... I mean rabbit poo". Haha! Gulligt!


Det kokades tortellini också.


Sjukt trött i armarna, axlarna och ryggen väntade en 40 minuter lång cykeltur... Ahh, trött.
Men en sjukt kul dag var det. Ser fram emot att vara förlamad i armarna i morgon. Tur att man bara sitter med kontorsjobb för tillfället.
Bra träningsdag iallafall:)
Nu ligger min lille man i mitt knä och tittar på "Merlin", helt slut med pyttipanna i magen. I morgon väntar många timmars jobb för honom i trädgårdsföreningen som ställningsbyggare.





- Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar